h1

Pariu cu viata este si va ramane o porcarie.

Octombrie 2, 2012

In ciuda faptului ca nu imi convine sa scriu inca un post despre mizeria aia de serial, o voi face pentru toti fanii mei. [va rog sa sesizati ironia si sa nu incepeti cu „esti aroganta, unde sunt fanii, tu n-ai fani, etc.”, va cred in stare de imbecilitati de genul].

Sa o luam cu inceputul. Acesta este blogul MEU. Pe care intr-adevar, nu am mai scrie de 50 de ani, dar ramane iubitul meu blog. Si stiti ce inseamna asta? Ca scriu ce vrea muschiu’ meu umflat cu steroizi si fac asta cand vreau eu, aleg ce subiect vreau eu, si spun  ce vreau eu despre acel subiect. Bun.

Ma doare in pix de serialul vostru cu personaje care se vor smechere si care realizeaza ce ratoni nesuferiti au fost si decid sa se schimbe in ratoni patetici. Nu ma intelegeti gresit, patetici sunt de la inceput pana la sfarsit, dar devin mai suportabili in timp, iar odata cu asta le creste gradul de patetism.

De asemenea, sunt fata, ma cheama Lavinia si am 18 ani. Nu de alta, dar pareati foarte confuzi, mai ales cand veneati cu aprecieri de genul „esti un bou”. Imi pare rau sa va dezamagesc, gusturile mele rafinate in materie de seriale nu ma fac mai putin umana, dar daca vreti voi, pot sa va impung cu frumoasele mele coarne de bou.

M-ati intrebat de ce nu dau la actorie „daca tot sunt asa desteapta” [a se observa logica dintre cele doua aprecieri. Well… nu dau la actorie ca nu vreau. Nu ma fac actrita in rahaturi de telenovele romanesti pentru ca nu vreau. Nu vreau sa ma fac de ras jucand rolul unei blonde proaste cu figuri care s-a tuns scurt ca sa para mai underground. Da, ma refer la Sore aia, atacati-va.

A, si imi amintesc comentariul ala cu „folosesti cuvinte inteligente cand ai google-ul”. Din punctul meu de vedere, limbajul meu e complet normal, si ar trebui sa il inteleaga oricine fara nicio problema. Daca voi sunteti batuti in cap si trebuie sa cautati in dex fiecare cuvant pe care il folosesc, asta nu inseamna ca folosesc eu „cuvinte inteligente”, ci ca mai trebuie tu sa iti imbogatesti vocabularul.

Alte comentarii, intrebari? Sunteti invitatii mei.

P.S: Aia din poza e zana de mine, ca tot va intrebati cum arat.

 

3 comentarii

  1. Mare figura esti 🙂


  2. mooooooooooooooooooor =))))


  3. Ai absoluta dreptate,pariu cu viata este o insulta la adresa inteligentului uman.Cei de la media pro nu stiu decat sa promoveze baietzii de bani gata,drogatii,sinucigasii si tziganii…deci nimic de valoare si folositor culturii oricarei persoane, indiferent de varsta!
    Nu numai ca sunt cum sunt,dar se pare ca acesti ”actori” mai si canta (ca sa vezi 0_0,) insa stai asa ca 0.0001 % este productie proprie,restul copiat de la altii!!! Si unde doamne iarta-ma o mai vazut cineva trupa cu 20 de membrii!
    Tot serialul este umplut de certuri infantile,politisti idioti,mafioti la fel de idioti,umor ieftin,intorsaturi fara logica…si lista continua!
    Ba si cand ii mai vezi ce figuri mai au in ei copchii aia , iti vine sa te duci cu domnu! aVAND TOTI 0 TALENT LA ACTORIE REALIZEZI CA SI IN VIATA REALA SE POARTA EXACT LA FEL!
    RETARZI PESTE RETARZI! si grav este ca protv-ul ii promoveaza din ce in ce mai mult,devenind in timp un ”model” pentru astia sub 12 ani.Si tzancii cum nu au multa minte in tartacutza ei chiar or sa creada ca asa e normal sa fii!
    Si mult mai grav decat ei sunt fanii-daca zici ceva negativ depre prea-iubitul lor serial/trupa,si chiar daca constientizeaza in subconstientul lor mediocru ca este adevarat,ei tot iti sar in cap cu tot felul de injurii la adresa arborelui tau genealogic de la mama pana la var de gradu’3!
    Eu unu sper sa nu mai vad mizeria asta la televizor,macar sa o mute pe dysney chanel sau ceva departe de canalele principale!
    Oricum like la articolul tau!*****
    b21



Lasă un răspuns

