h1

Pariu cu viata/Pariu ca la casting s-au dus numai ratoni

Aprilie 23, 2012

Imagine

O mizerie.

Am dat azi peste facebookul lu’ Rapha Tudor ala. Si m-am uitat pe acolo ca vaca la calendar ca toata lumea ii dadea comenturi stupide si nu stiam care e faza cu individul. Parea cute copilasu’ si am zis sa ma documentez, ce face de e asa iubit de toate ratoanele. Si le fac ratoane pentru ca dau astfel de comentarii:

Superrrr FrumOOshhh:*:*
tu faki tot filmul :*:*:*:X:X:X
imi dai idl tau de mes te rog!!!!!!!!!!!!!!!!
sincera e cam urat pt k are cosuri pe fata
esti cel mai frumos din pariu cu viata nu ca paduchiosii si jegosii ceilalti acum sa fim seriosi esti sexy!!pupici!!!!!!!!:*:*:*

Exemplele sunt cu sutele si n-are sens, dar v-ati facut o idee. Asa, trecem peste crizate si revenim. Am dat un search pe google, am aflat ca joaca in porcaria asta de serial si am zis… ba. Hai sa-i dau o sansa. Mare greseala. Am gasit eu rapid un site pe care sa ma uit, am zis… hai vad un episod sa-mi fac o idee. Ce episod? M-am uitat 5 minute si am zis ca asemenea atrocitate nu poate fi data la tv. 

Nu stiu cine le scrie scenariile astora. Dar personajele sunt create… nici n-am cuvinte sa spun cat de prost. Iar actorii le joaca in acelasi stil. In locul lor cred ca as face la fel. Imi dai personaje dinastea in bataie de joc, asa ti-l joc. Cu toate ca sunt constienta ca pur si simplu sunt pe langa actorie, dar e ok. Deci prima data am dat de o razgaiata dinaia din desene animate, cu codite si aparat dentar care se ruga de tasu’ sa il scoata. Pe bune? Si facea mofturi pe acolo ca ii strica balul bobocilor, ca ea vrea sa castige.  Nu stia sa profite de oportunitate. Isi punea un magnet pe bot la proba de talente si zicea ca a inventat lacatul de gura al viitorului, sta fara lanturi. Apoi vine una la frasu’ lu’ asta mica si dubioasa si tasu’ ii zice lu’ ma-sa ceva ca aia e sarantoaca. Eram gen. Pe bune? Ce replica wow. 

A si dadeam eu scroll acolo pe site… si vazusem o poza cu subtitrare, scria ceva gen „Nu ma pot abtine sa ma indragostesc de tine”. Replica secolului! Originala si superba, gandita atent si minutios. Pun pariu ca el i-a raspuns ceva dobitocic (cuvantul asta exista?) si banal, gen: „Nici eu.”. Who the fuck says that in real life and who the fuck writes these crapy lineees?

A da, am si ceva pozitiv de zis. Trecand peste versurile cliseice si scrise la fel de prost ca scenariul, unii din ei chiar au voce faina. Daca n-ar mai canta toate porcariile poate chiar ar avea o sansa in industria muzicala. 

Iar eu acum ma intreb… oare ce fel de dubiosi au venit la casting de i-a ales pe astia? Nu zic ca-s cine stie ce urati sau ceva de genul. Nu zic nici ca ar avea vreun caracter mizerabil, ca nu m-am documentat. Dar joaca… pfoai, nici pe surioara mea de 5 ani nu i-ar convinge. GROAZNIC. 

Ori poate am eu standardele prea ridicate pentru ca stiu ce e aia un serial bun cu adolescenti. Gen One Tree Hill, Veronica Mars si Skins. Yeah, maybe it’s my fault. 

29 comentarii

  1. Urasc cacatul ala de serial


  2. the BatBlog


  3. lol. Daca tie nu-ti place acest serial, nu inseamna ca trebuie sa scrii chestii rele si urate despre scenariu,actori,etc. Tine-ti parerile pentru tine!Oamenii aceia au muncit pentru serialul acesta,macar munca lor apreciaz-o!


  4. Esti o idioata sau un idiot
    pentru ca vorbesti in halul asta.daca nu iti place serialul nu te uita si numai comenta.din punctul meu de vedere esti o nesimtita sau nesimtit


  5. Daca te crezi atat de inteligenta incat sa critici un serial TV, atunci de ce nu dai la actorie? Bravo lor, au talent si joaca destul de bine din punctul meu de vedere. Daca esti atat de invidioasa atunci tine pentru tine ca pe ei oricum nu ii intereseaza ce parere ai tu despre ei.


  6. chiar vreti sa va raspund la toti? nu dau la actorie ca sa nu mor de foame, iar copchii aia fara pic de talent actoricesc nu au facut facultatea, trust me.
    daca au vreun talent, e ca stiu sa cante, dar nu imi vindeti mie gogosi ca stiu sa joace. daca standardul vostru sunt telenovele de pe acasaTV, atunci va inteleg, dar ridicati-va standardele si uitati-va la un serial adevarat, cu actori adevarati, si dupa o sa fiti de aceeasi parere cu mine.


  7. lol cat de rai sunt uni oameni este cel mai tare serial din romania,ai ce invata de la ei:munca seriozitate.Actoria este un sentiment extraordinar si de aceea o sa dau la actorie


    • mda. daca o sa joci la fel de prost ca ei, imi imaginez ce viitor stralucit o sa ai in actorie. Dar succes, ce pot spune…


  8. Mie imi place ca folosesti cuvinte inteligente in fata calculatorului , unde ai google-ul. Tine-ti parerile pentru tine , ne doare fix in pix de ce crezi tu :).

    Te crezi tu mare scenarist/scenarista , sunt curios cum arati in realitate. Nu iti obosi creierasul ala al tau sa imi dai reply , nu ma incalzeste cu nimic.

    P.s: Sa stii ca nici tu nu este prea debarte de acei actori , din contra, esti mai penibil.Ce m-a facut sa cred asta? Pai scrii propozitii in engleza , mare american ce esti , ce pot sa zic :).Oare stii sa vorbesti fluent sau corect in engleza , daca tot o vorbesti?


    • eu ma intreb cum pot sa pun intrebarea asta fara sa te jignesc, dar ma tem ca nu gasesc nicio solutie. deci o sa o spun direct: esti retardat?
      in ce lume paralela ar sta cineva ca fraieru’ sa caute cuvinte pe google in loc sa le foloseasca pe cele pe care le are in vocabular. si daca tot folosesc „cuvinte inteligente”, imi spui si mie care sunt alea? ca sunt extrem de curioasa.
      scriu propozitii in engleza pentru ca am vazut zeci de seriale IN ENGLEZA, si pentru ca unele expresii mi-au intrat in reflex.
      si da, stiu sa vorbesc fluent SI corect in engleza, lucru care mi se pare normal si oarecum obligatoriu intr-o societate in care cel putin 70% din ce e in jurul tau e in engleza.

      Alte opinii/intrebari?
      want me to reply to your comments in english too?


      • Sunt de acord cu parerile tale…in totalitate :)). Urmaresc aceleasi seriale „in engleza” ca tine (ca am vazut ca se poarta remarca asta mai nou ) si pot spune ca nu se compara cu serialul de care atatea „fetite” sunt indragostite. Felicitari pentru pareri…si ca sa vezi in ce societate traim : in loc sa va spuneti parerea frumos (unii dintre cei care au sarit cu gura) folositi cuvinte gen „bou,retardat” sau mai stiu eu ce; aveti cei 7 ani de-acasa si vorbiti frumos !


  9. esti un bou…sincer acuma…ai vazut cata lume adora serialul pariu cu viata,si cata lume il uraste? eu da … am vazut cine il uraste..tu…esti singurul. si nu te mai da mare ca ai vazut seriale…ma bucur pentru tine ca ai televizor…si plus nu te intereseaza cum arata ci cum joaca si cred ca mult mai bine decat tine. este un proverb din popor: Mai intai uitate in oglinda si apoi spune de tine. Ia aminte


    • eu zic sa treceti cu toti de pubertate si vorbim dupa. ce ziceti? :*


      • tu nu ai dovezi ca nu a trecut de pubertate , insa el are dovezi i ceea ce a spus. Ce ai zice sa nu mai ataci cand nu mai ai cuvinte , retardo.


      • ma simt profund jignita si cred ca voi incepe sa plang.
        uite 3 dovezi ca am trecut de pubertate:
        1. stiu sa scriu mai corect decat tine
        2. spre deosebire de tine, imi dau seama ca nu ii poti spune „el” cuiva cu numele „Ioana”.
        3. am 18 ani.
        convins, pisi?



  10. din plictiseala in plictiseala, am dat de acest blog…mi-a atras atentia titlul „Pariu cu viata/Pariu ca la casting s-au dus numai ratoni”, sincer am vazut si eu de vreo doua-trei ori putine secvente la televizor din serialul Pariu cu viata fiindca sora-mea e moarta dupa el si tin sa iti dau dreptate in legatura cu actorii care chiar sunt pe langa actorie nici scenariul nu e grozav si ca singurul talent fiind vocea care e irosita pe muzica tampeasca. Sunt de acord cu tot ce ai scris in blog, in sfarsit cineva care vede asta 🙂
    m-am abtinut sa nu comentez pe baza serialului la scoala fiindca toti colegii mei adora acest serial si nu am vrut sa intru in conflict cu ei, mai ales ca nu am nimic de castigat, mi-am tinut parerile pentru mine. V-am pupat :*.


  11. Daca nu-ti place ceva asta nu-ti da dreptul sa critici sau sa jignesti ci doar sa-ti spui parerea.Aerul asta de superioritate da dovada de ipocrizie , nu cred ca esti in masurasa critici , sa spui daca au talent sau nu.Iti poti permite sa critici pe cineva atunci cand faci un lucru mai bine ca respectivul.Posteaza un filmulet cu tine catand sau jucand un rol sa vedem si noi cat talent ai tu si cat de bine joci in compaatie cu ei.


  12. buna ziua ma numesc harinco maria si am 14 ani si miasi dori sa apar si eu la casting dar din cauza ne ajunsurilor nu pot participa si multi prieteni sau profesori de kanto miau zis ca am voce frumoasa ami sa imi las numaru de tel ca poate am sa primesc un raspuns 0724679807


  13. Persoana care are pareri negative despre acest serial inseamna ca nu au nici cea mai mica idee cata munca si cat sacrificiu este la mijloc. Vorba aia: Nu te poti caca in gusturile omului. Dar nu cred ca actorilor din serial le-ar pica bine sa vada aceste comentarii rautacioase la adresa lor si a ceea ce-au muncit atata tmp. Fara o experienta asemanatoare nu ai cum sa intelegi. Cat despre fanele lui Rapha e strict problema lor. Daca vor sa se dea indragostite, crizate s.a.m.d pe pagina lui probabil ca isi fac sperante, dar degeaba. Parerea mea e ca aceasta pagina ar trebui inchisa (stearsa) din respect pentru trupa Pariu cu viata. Si cand spun trupa, nu ma refer doar la actori, ci si la cei din spatele actorilor.


    • Nu a zis nimeni ca nu e munca. Munca e in spatele oricarui serial, sunt sigura. Munca e si in spatele telenovelelor de pe acasaTV, dar asta nu inseamna ca sunt de calitate.

      Serialul e previzibil, prost jucat, prost scris, lacrimogen si pentru oameni care nu pot mai mult.

      Toate comentariile din lume nu o sa schimbe asta.


  14. de unde au aparut toti „ratonii” astia frate :))))?? ai aprins fiara din ei


    • nu am idee, dar sunt geniali, tot timpul ma fac sa rad


  15. bai daca tie nu iti place pariu cu viata nu inseamna ca trb sa vb in halul asta.ceea ce stiu este ca tu nu ai gusturi sub nici o forma.lol esti praf frate


    • Voi chiar nu v-ati plictisit sa comentati aici despre ce frumusete de serial e mizeria asta?
      Duceti-va la ei pe site, undeva unde lumea e de parere cu voi, asta chiar nu e locul.

      In ce hal vorbesc? E blogul meu, vorbesc cum vrea muschiul meu, ca va place voua sau ca nu.


  16. ador filmu asta foarte mult imi place enorm de mult :X:X:X:X


  17. Esti o idioata ! Trebuiau sa te puna pe tine ca regizor ,nu? Ratatoo !


    • Trebuie sa ma prefac acum ca sunt jignita, sau poti sa mai astepti?


  18. ba nsh ce esti fata sau baiat da stiu ca iesti o/un fraier/frsiera mno daca tie nu tii place nu stiu dc ai mai scris astia in ori ce caz nu esti tu mai buna ca ei vai si amar de tine !!!!



Lasă un răspuns

